söndag 4 april 2010

våren är häääär ! 19:54

Jag säger bara en sak; VÄLKOMMEN VÅREN !

eller jo för sig, snön förstör det mesta, men man har sett lite vårtecken här och där både igår och idag. igår och idag såg jag en fjäril, bara det var ett tag sen man såg. så bara för att få känslan av den sköna doften, och blåsen så sitter jag ute på altan och bloggar. härligt va ? visst, det är inte hur varmt som helst ute, men det är helt okej tempratur. så man kan iallafall sitta med öppen jacka och tjocktröja under. jag tycker det börjar likna våren snart. håller ni inte med mig, bloggläsare? ;-) och också en sak till; all kvitter man får höra ifrån olika slags fåglar i början av våren, så känner man att våren börjar närma sig, OCH JAG ÄLSKAR ATT BARA LYSSNA PÅ DET när det är helt tyst runt om mig. och när sommaren börjar närma sig, vilket jag längtar hur mycket som helst till så hör man oftast iallafall där jag bor, så är det små barn som springer runt på gatan och leker. det är faktiskt en riktigt skön känsla ! älskar både våren & sommaren, som ni nu kanske har märkt efter det här inlägget. ska nog snart gå in, börjar bli lite kallt. och ljust är det också även fast det börjar närma sig vid 8. kanske något bra som börjar på tv? såg att mamma & pappa kollade på nya wallander, och en annan film, kanske ska gå in och kolla med dom ?

eller nej, ska man se en film så ska det vara ifrån början. så går nog upp till mitt rum, och kollar efter något. WIPEOUT är idag kom jag på nu.. skynda skynda !

puss / E'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar