lördag 3 april 2010

ny design, tyck till ! 23:45 ♥

fick för mig att fixa en ny design till bloggen. så gjorde det, och är väll helt okej nöjd med den!

så vill höra vad ni tycker om den ? ♥
är det något jag ska ha kvar eller ska jag göra en ny, eller kanske ha kvar min gamla design som jag hade förut ? ni som kanske inte kan kommentera, för ni inte har blogspot, eller kanske rent utav inte orkar, TYCK GÄRNA TILL ! jag älskar att se att ni går in och tycker till på vissa saker, *

hoppas det är lika häärligt väder imorgon, tjocktröje väder & solen väärmer. ska nog faktiskt gå ut och gå då med, kanske inte lika länge, men något ska det bli. och kanske ska ta ut datan, och blogga i solen ? vore hemskt skönt. det är fördelen med att ha en laptop. me like! är också nyduschad, som sagt det behövdes och min säng är nybäddad, alltså är sängen lika ren som mig. skönt att krypa ner i en nybäddad och ren säng. finns inge bättre på kvällarna än det.

ska krypa ner i sängen nu, drömma gott & sova länge ♥
god natt; puss / E' ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar