måndag 5 april 2010

det snöar ? :o 11:45

DET SNÖAR UTE FÖR ER SOM HAR MISSAT DET !!

vad är det här ? våren var påväg och stack lika snabbt. visst, jag har ingenting emot snö men det har blivit ALLT för mycket nu, som sagt FÖR mycket. man blir så deppig av det här vädret, så det finns inte. det bästa är iallafall att snön smälter väldigt fort på vissa ställen. på dom små snöhögarna som fortfarande är kvar, blir väll lite högre men på marken är det nog för varmt för att snön ska behållas kvar. tur de ! ska åka till nibble idag, och träna med tjejerna och p98. ska bli väldigt kul. nackdelen är att jag inte får vara med på hela veckan, f*n. ska testa mina knäskydd på torsdag har jag tänkt, inte stå allt för mycket. har fortfarande ont i mitt högra knä. det skiftar, vilket är jättekonstigt. men smörjer in med ibumetin & ska också börja göra mina sjukgymnastövningar. har faktiskt inte gjort det, väldigt dåligt av mig.
kollar på en gammal klassiker; "eva & adam". har också precis ätit en god frukost, och ska snart fixa mig lite smått. ska göra klart engelska läxan som ligger brevid mig nu. vad jag skjuter upp saker & ting. typiskt mig (haha!).

puss / E'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar