måndag 5 april 2010

ska jag tona brunt, eller inte ? ♥ 19:07

hej alla bloggläsare!

det var allt ett tag jag hade det som överskrift, så det fick bli idag eftersom jag har noll med idéer. kom iallafall hem för ett tag sen ifrån nibble, som jag har varit i några timmar tillsammans med små killarna & mina tjejer. vi spelade match, och det var hur kul att se på, även fast det bara kröp i mig för att jag också ville vara med. men jag får gilla läget helt enkelt !

imorgon så kan ett inlägg dyka upp innan jag drar till stan med elin ♥ vi ska åka in vid halv 11, så ska försöka komma upp i tid, så jag har tid att blogga snabbt & fixa mig. det ska hinnas tycker jag ! det som jag MÅSTE köpa är;

* en träningsväska.
* mina älskade solbrillor, HOPPAS att dom passar. (blir besviken annars haha !)

alltid bra att ha 2 stycken solglasögon om man är mig, eftersom jag tappar bort saker väldigt lätt. haha.

och sen har jag funderat vääääldigt länge på om jag ska tona brunt igen. gjorde det i somras (förra året), men det blekte bort eftersom solen lös väldigt mycket. så för att få lite hjälp, var tycker ni bloggläsare ? ♥
tona brunt, eller ha kvar min färg som jag har nu ? HJÄLP !

puss / E' ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar