lördag 3 april 2010

en härlig dag, med mycket sol ♥ 20:14














ibumetin är som min bästa vän just nu !

haha, låter bra konstigt det som står ovan. men ibumetin är något som jag princip behöver hela tiden. en bästa vän behöver man som jämt, right ? har nog ett litet rätt där va ?

dagen idag har varit hur skön & lugn som helst. nackdelen är att det jag skrev igår att jag skulle göra idag (eller det på bilden), gjorde jag inte. inte allt, bara en del av det. jag gick ut och gick med chica i 1 timme och 20 minuter, så hiimla skönt. gick bara i tjocktröja, nästan det var jättevarmt. gick nästan helt vilse i.. hallsta ? haha, har bott här i hela mitt liv, och går nästan vilse. gick vid trångfors, så det blev en bit för både mig och chica. har också umgåtts med
jonna idag. vi tog det lungt, prata för fulla muggar och bara umgicks. me like ! ♥

ska nog "bocka" av en liten grej till i bild-listan, ska hoppa in i duschen strax. hörde nyss på körslaget att "team picasso ♥" skulle köra lite senare, alltså nästan sist om hon inte är sist av alla att köra idag ? vem vet.. så ska nog hoppa in i duschen, det känns som att det behövs.

mmmm, det luktar nybakad pizza, det gillas också ! mycket som gillas idag, det lär vara en bra dag då. morgondagen vet jag inte alls hur den blir, utan tar den som det kommer.

puss / E'

peace&love <- - - - börjar nog senare med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar