onsdag 14 april 2010

en väldigt rolig dag! 21:40

jag har inte alls haft tid att blogga idag!

min dag har rullat för fullt idag. skolan slutade halv 4, och jag åkte bussen så var hemma vid 4. när jag väl var hemma så var det bara att packa ihop målvaktskläderna som låg lite varstans, och sen klä på sig själv & få i sig något i magen innan träningen. nästan så hann jag inte äta upp innan jennie kom och hämta mig. så ja, man kan säga att det var hur stressigt som helst. vi stannade också kvar en stund och pratade lite med olika personer, hur kul som helst. nämner ingenting här i bloggen, känns hur taskigt som helst att berätta det även fast den personen inte läser min blogg, eller vem vet ? även fast det var roligt, så vill jag hålla det hemligt * kommer iallafall aldrig glömma det haha ! och jag och amanda har verkligen fått jennie på olika humör idag. haha ! sur, glad ja whatever; hur många olika som helst. fattar att hon tröttnar på oss när vi drygar ut henne. men såna är vi ! (haha!)

nog om det, så segade min data otroligt idag! jag satt vid msn, och helt plötsligt börja den hacka, och jag fick verkligen panik på den. hur nära som helst att slänga ut den. okej, nej det var jag inte men vissa gånger blir man så arg när datan inte går som man själv vill. *trist*. hmm, ja det var nog inte så mycket mer om idag. ingen bild idag iallafall, 3 gånger i veckan får vi börja med, och ja ! angående om inlägg PER dag, så tror jag sänker det till 1-2 inlägg, kanske 3 ibland. jag menar nu börjar alla läxor ramla in här hemma, så måste ta tag i dom! och nu är det hur viktigt som helst att plugga och ligga ikapp och göra det som ska göras, eftersom jag tränar 2 gånger extra i veckan + att jag snart drar till ******* ;) hmm, en liten kluring ? kommer berätta sen.

sov time nu, puss / E'
god natt!

no provet: G+, inte så nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar