söndag 11 april 2010

20:03 HEMMA !

NU ÄR JAG HEMMA IGEN !

det är vääldigt skönt att vara hemma nu, men jag skulle absolut inte ha något emot att vara kvar i örebro ett tag till med mina tjejer. vi har haft det hur kul som helst, kommer aldrig glömma det här. ja, som ni såg så kunde jag låna en av tjejerna's mobil och blogga på, bra va ?

ja, så hur gick matcherna kanske ni undrar nu ? kommer inte ihåg resultaten i huvudet nu, är hur trött som helst efter den här helgen. aja, ska komma in på saken. vi vann matchen idag mot..? kommer inte ihåg vad som hette, och då kom vi vidare till kvartsfinal men förlora den. väldigt trist, men ingen blev sur för det. vi har göteborg kvar också. längtar redan! huvudsaken vi har haft det kul, det är det viktigaste tycker jag. fick dela säng med natha, hur kul som helst! en underbar person de där. jättekul överhuvudtaget att få umgås med alla på ett helt annat sätt, jag älskar er!

någon mer match, hmm.. det blev förlust alla 3 i början, och 1 vinst. det spelar ingen roll om vi hade förlorat alla, vi har endå haft hur kul som helst. efter matchen som vi förlora så drog ungefär hälften av tjejerna ifrån laget till gustavsvik. huuuur kul som helst! jag är en sån som inte vågar göra vissa saker, som kanske åker fort eller vad det nu kan tänkas vara. och då var det olika kanor ner. jag vågade mig på alla, och det hade kommit en ny, som var hur kul som helst. ååh jag vill dit snart igen!

det var min helg det, en underbar helg som jag kommer minnas för hela livet !

ska gå ner och ta lite lasagne som står på spisen.
puss / E'

bilder blev det inte alls så mycket taget av, inga match bilder har jag inte heller ÄN. jag vet inte om någon har tagit kort, förmodar att jennie (min målvaktstränare) har det så ska höra med henne sen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar