måndag 12 april 2010

21:45 natti!

3 inlägg har hunnits med att skriva idag, och det här blir den fjärde. riktigt duktigt av mig med tanke på att jag har lite läxor att göra, och också att jag har tränat och umgåtts med sara idag. jag hinner med mycket på liten tid, det är bra eller hur ?

nu är det att gå lägga sig som gäller. skolan imorgon, kort dag eftersom det är .. TISDAG! vet inte alls hur min dag kommer se ut imorgon, eller jo skolan såklart men efter skolan. antingen blir det att träffa min gudmor som jag inte har träffat på 1 år. hon har fått en liten son som heter isac, precis som min mini kusin. men iallafall, eller så blir det ut och springa med tjejerna.

vi bestämde idag att vi ska ut och springa 1 gång i veckan. antingen på tisdagar eller söndagar. tänkte köra hårt i veckan, så då blir det träning; idag, tisdag, onsdag, torsdag, söndag. 2 lediga dagar! really nice.

vad jag drar ut på inläggen ibland, till massvis med onödig text, men ibland kan det vara bra vettig också. tur det !

(som den anonyma personen skrev så har jag lagt ut nu lite bilder ifrån min dag. jag har funderat starkt på hur ofta jag kommer göra det. men som det känns nu, så ska jag börja med 3-4 gånger i veckan. sen får ni också tycka till på bilderna jag lägger ut om hur det är. tex på dagens outfit, och bilderna på mig & sara, ja ett klart exempel.)

god natt mina kära bloggläsare ! ;-)

puss / E'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar