måndag 12 april 2010

my day ! 16:31

måste säga att vissa bilder är HUR oseriösa som helst, som ni säkert ser.

min dag har spenderats med sara. hur kul som helst. vi hade som en liten foto-dag i den varma solen. ÄNTLIGEN skiner solen, och vi har sett när vi har gått runt att det har kommit olika slags vårtecken. älskar det!
ja, så det är anledningen till att jag inte bloggade någonting när jag kom hem vid 2. men nu ska allt vara i sin ordning. har lite läxor att göra också, måste fixa dom.

mamma ropar att det är mat, så måste väll kila, & efter maten så drar jag direkt på träning. kommer INTE stå idag i mål eftersom det mest blir lite små mål och så. och jag behöver definitivt röra på mig. så det blir utespelare idag, bara idag. på onsdag är det målvaktsträning och då är det målis som gäller, fram till göteborg. och så långt som jag vill stå såklart. älskar att stå i mål. det har blivit mer och mer roligt nu.

puss / E'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar