söndag 11 april 2010

svar på kommentarer ! 19:55

Elina sa...
Hejhej, vad kul att du kunde ändra så att alla kan skriva kommentarer :) så ja nu kan jag skriva några frågor till dej :D

1. Hur länge har du bloggat?
2. Vad fick dej att börja blogga?
3. Hur gammal är du ?
4. Brukar du hjälpa folk med designer och grejs?
5. Vad är dina intressen ?
6. Har sett at du spelar innebandy, hur länge har du gått på det ? :)

Ja det var väl några frågor :) skriver fler ifall jag kommer på några :D
Ha det bra :D




svar till elina!

Hej elina. ja jag tyckte blev bäst att ändra så alla kan ha lika stor del att kommentera det dom vill. * här kommer svar till dina frågor:

1. Jadu, jag har bloggat cirka 1 år, och jag älskar det jag gör så det lär bli flera år här på bloggen.

2. Jag fick se mina kompisar blogga, och tänkte en stund att blogga är inte min grej, men efter ett tag så ville jag testa, så jag skaffade mig en blogg och började skriva, och ja jag fick mer och mer intresse för det. det är hur bra som helst att skriva ur sig på saker & ting som kanske har hänt eller så. då skriver jag här. det är hur bra som helst.

3. Jag är 14 nu, men blir 15 den 19 oktober.

4. Nej, jag har inte gjort än. men har fått en liten fråga om jag kan hjälpa till med att skaffa en "besöks-räknare". så det blir nog det första jag ska göra åt en, om det blir så. men att fixa en design och så har jag som sagt inte gjort. vi får se om det dyker upp senare, att jag får ansvaret att fixa en till någon.

5. Mina intressen är innebandy, umgås med kompisar & vara med familjen. jag älskar och träna också, det är som en stor hobby i mitt liv. så det gör jag gärna hur mycket som helst.

6. Jo jag spelar innebandy och har gjort det i cirka 6 ½ år tror jag det är nu, och jag tycker det fortfarande är lika kul som det var för 6½ år sen. jag har varit utespelare nästan hela tiden och då spelade jag back, men nu har jag backat ännu längre ner och blivit målvakt. det har jag varit i lite över 1 år nu. tycker det är jättekul att få lära sig olika saker om att vara målvakt. så det kommer nog hända att jag håller på med det ett bra tag till.

hoppas svaren blev bra, och tack så mycket för att du läser min blogg. jättekul att se att jag får nya läsare varje dag också.

sköt om dig, /emily


mimmi sa...
Säger som Elina, att det är bra att alla kan kommentera nu!:D Det var så segt förut när man var tvungen att logga in på blogger.com för att kommentera !

1. Vilka bloggar läser du dagligen?
2. Vad är din största dröm?
3. Vad är det värsta som kan hända?

Haha, kom inte på nå mer :)
Kram<3


svar till mimmi!

Haha jo, jag förstog det :) men hade först ingen aning om att man kunde ändra, men nu är det gjort och jag hoppas alla uppskattar det. vare sig dom har blogspot eller blogg.. nu kan alla kommentera iallafall :D här kommer svaren på dina frågor:

1. Oj, det är många olika. ibland läser jag ingen medans en annan dag kan jag läsa hur många som helst. men dom jag besöker oftast är kissies, fokis, kenzas, linda rosing's, några ifrån klassen. ja det är nog dom jag läser.

2. Hmm, min största dröm ? att bli riktigt bra på innebandy, och spela i ett hur bra lag som helst. vill verkligen komma långt i innebandyn, för jag ÄLSKAR det jag gör nu. och också att min framtid blir jättebra !

3. Att min familj & vänner dör.. vet ärligt talat inte vad jag skulle ta mig till. tråkig nog så har jag varit nära på att förlora pappa & min syster. inte alls kul, och det är en sak som sitter i huvudet hela livet. tur nog så har jag dom kvar !

Tack så mycket för frågorna och hoppas svaren blev tillräckligt bra :) om inte, så skriv gärna tillbaka & om du har flera funderingar kommentera mera bara. desto roligare !

sköt om dig, kram <3


Anonym sa...
Är det inte meningen att du ska ta upp frågorna i ett inlägg och inte skriva i din egna kommentarsgrej, så alla kan se frågorna och svaren? Lite smartare så slipper du inte få samma frågor flera gånger.
Och en till fråga, ungefär hur många besökare per dag har du?
Ett litet tips är att du har fler bilder från din vardag på bloggen, kan bli lite långtråkigt annars, men annars en bra blogg och du är så söt:)


svar till anonym !

till anonym: tack så mycket för att du gillar min blogg, jättekul att höra!
jo, såhär är det; jag har haft en tanke som har suttit vääldigt långt in. ja, nästan så jag inte har kommit ihåg det. och sen har det bara blivit att jag svarar här i kommentarerna, men visst kan jag göra så som du skrev, att jag skriver frågorna och svaren på ett inlägg absolut !
det du skrev med fler bilder ifrån vardagen försöker jag så gott som med. visst, det kan bli lite för lite bilder då och då, men jag har både skola & träningar i veckan, så ibland blir det ett långt "uppehåll". men absolut där med, jag ska som sagt försöka bättra mig :-D
ja angående om mina besökare per dag, så är det väldigt olika. det beror helt på hur mycket jag skriver varje dag. men nu har det stigit väldigt mycket, vilket jag tycker jättemycket om, och jag är hur tacksam som helst att alla dom som läser min blogg gör det. * men om jag lägger in som mest inlägg, runt 4-6 inlägg på en dag, så kan det vara upp till 40-50.. (mittemellan). och som minst inlägg, som tex nu när jag har varit borta så kan det ligga mellan 15-20 stycken. jättesvårt att säga på ett ungefär hur många jag har per dag, men nu vet du på ett ungefär iallafall.
tack så mycket för tipsen & frågorna, som sagt; ska försöka förbättra mig! & tack för du läser min blogg!

/ emily

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar