fredag 9 april 2010

i'm back ! 12:49

nu så, i'm back !

tandläkar besöket gick faktiskt bra. INGA hål, och nu står jag på "kö" hos tandregleringen. ska förmodligen ha tandställning. eller jag vill ha det, även om det ser ut som själva fan. (iallafall på mig). men ska man vara fin får man lida pin, så enkelt är det. nog om mina tänder, så har jag och pappa varit och handlat lite inför cupen. själv köpte man lite lagom med godis, och sen tuggummi. pappa köpte halstabletter, nässpray & en cola till mig. jag lär klara mig nu, jag menar med min förskylning och så.

håller på och packar för fullt nu. har märkt att den väskan jag tog upp är alldeles för liten för mina saker som ska få plats. jahapp, ner och ta en ny. letar efter en bra väska som jag hade förra året, men det är helt borta. annars får jag ta min GAMLA väska som jag hade målvaktskläderna i förut. har ju köpt en ny, den är jättestor och bra. är jättenöjd & glad över att jag köpte den! hoppas den bara håller som den ska.

ska forsätta packa nu, uppdatering senare.

puss / E'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar