söndag 4 april 2010

STÄDA !! 11:32

dags att sätta igång med städning !

slänger in ett snabbt inlägg nu till er, så det inte blir så sent som nästan det brukar bli om man har fullt upp på dagen. som ni ser så består min dag utav städning. OM jag hinner så ska jag hinna gå ut och gå också. gör en lista här så ni ser på ett ungefär vad jag ska hinna med idag:

* städa mitt rum (dammsuga, damma, bädda sängen osv..)
* städa bamse's bur
* dammsuga utanför mitt rum
* göra fint i min garderob (rensa kläder, vika & göra snyggt)
* tvätta kläder (ett måste) mina målvaktskläder måste in i tvättmaskinen också. måste bli tvättat innan örebro.

ja, som sagt det är nog dags att jag börjar nu! jag skriver när jag tar en paus eller om jag är klar. vi får se när det blir, så vi ses när vi ses.

puss / E' ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar