torsdag 8 april 2010

SVAR IFRÅN PATRICIA IFRÅN FAMILJEN ANNORLUNDA !! 23:59

Postat av: emily
Hej patricia ! jag älskar din blogg, och din familj var hur bra som helst i "familjen annorlunda". du verkar vara en hur fin tjej som helst, och har sett att du har skrivit ur dig lite på olika saker som du är sur/ledsen över. jag kanske inte kan göra något, men jag förstår på ett ungefär hur det känns. vissa killar, jag säger inte alla kan oftast inte förstå när man ska förklara sig hur man egentligen tycker. oftast slutar det med missförstånd. så som jag har uppfattat så har du verkligen gett en hel del energi på den personen, och nu är du verkligen skitsur och ledsen över honom efter en hel del han har sagt till sina kompisar. men mitt tips är att; låt honom vara, du ska inte ge honom mer energi på honom även om du fortfarande vill det. han kommer bara göra dig mer ledsen i slutändan och det kommer sen leda till att saken blir ännu värre. låt honom komma till dig, inte att du ska försöka få honom tillbaka (även fast jag vet att du inte vill det) så kommer det säkert bli så i slutändan. det är mitt tips, han är inte värd någon energi av dig alls, eller tårar.. du ska försöka gå vidare utan honom, och om ha påminns igen försök och strunta i det även om det är hur svårt som helst. nu har jo för sig jag ingen aning om ni går i samma skola, men om ni gör det, umgås med dom du mår bra av.. ser du honom, så se han som en person av alla. försök och glöm bort det som gör dig arg, eller ignorera han totalt !

(om du har läst det här, svara gärna på din blogg eller skriv till mig på mail). jag skulle jättegärna vilja ha svar. jag såg din msn på bilddagboken så jag addar den, och mitt namn är hur gammalt som helst, så om du undrar varför det kommer upp med wannabe i början, så är det jag men jag är absolut inte en sån. har bara inte orkat göra en ny eftersom jag har ungefär 300 kontakter.. hoppas du accpeterar ! men iallafall en skitbra blogg har du, och forsätt som du gör ! du är grym.

/emily (kolla min blogg om du vill se hur jag ser ut & också skriver på min blogg). kommentera gärna om det funkar för dig. skulle bli hur glad som helst att få svar av dig.



Svar till emily!

Hej Emily!
Jättekul att du skrev & tack för allt. Det värmer verkligen att veta att någon förstår sig på mig. Haha jag gör knappt det själv faktikst. Men ja, den här killen är komplicerad som fan & jag tänker inte toffla efter honom längre. Ska göra allt för att släppa taget oavsett om det kommer vara en av dom svårare sakerna i livet som jag går igenom. Men jag överlever ju alltid allting ändå, cool som jag är ;) Nejdå, men ja.. tack för att du skrev! Jag blir jätteglad. Har faktiskt ingenting att säga om honom längre, han ska inte få komma och förstöra för mig. Han kan gå och göra vad fan han vill nu, men jag orkar inte med allt drama som han kommer med längre.
Hoppas det var svar nog, sköt om dig :)



skrev en liten kommentar till hon patricia ifrån familjen annorlunda, och till svar fick jag det här som hon la ut på sin blogg. gissa om jag vart glad ?! mycket bra saker som har hänt idag, och det första jag såg när jag klicka mig in på hennes blogg var som rubrik; SVAR TILL EMILY! jättekul ! så har skrivit tillbaka till henne igen, och man kanske får ytterliggare ett svar ? skulle vara sjukt kul.. älskar att hjälpa människor som behöver en's hjälp.

puss / E'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar