torsdag 15 april 2010

dålig uppdatering! 21:56

Hej alla bloggläsare ;-)

måste först och främst säga att; förlåt för sen uppdatering. kan förklara mig kort här, eftersom klockan tickar till allt senare och senare. men iallafall så är onsdagar & torsdagar absolut dom stressigaste dagarna i veckan. jag slutar sent båda dagarna och är inte hemma förän 4 och så har jag träning direkt efter jag kommer hem. så det blir äta något snabbt, packa målvaktskläderna & klä på sig träningkläder och sen dra. ja, ni hör ju hur stressigt det låter. så det är anledningen till varför jag uppdaterar så sent. men ett inlägg idag iallafall. som sagt, när det var lov så blev det upp till 6 inlägg per dag någon gång, annars låg det mellan 4-5 inlägg. men nu börjar alla läxor komma på hög här hemma, så måste ta tag i dom eftersom jag har 2 lediga dagar i veckan med träningen, resten av dagarna tränar jag. men jag försöker med jämnt mellanrum att blogga för er skull.


imorgon sover min mimmi här ♥
superkul, och vi ska självklart ha det hur mysigt & kul som helst. fredagsmys med världens bästa, det kan inte bli bättre! ♥

ska sova nu, bloggar mera imorgon och imorgon är det också... FREDAG & FREDAGSMYS ! ♥ älskar ni också fredagmys, bloggläsare ?
gudmor kommer också, med sin nyfödda son! nån månad gammal bara, ååh vad söt den lär vara. både jag och mimmi älskar bebisar, så mimmi blev jätteglad att vi skulle få besök av dom, eftersom mimmi ska äta tacos också med oss. ♥ vill ha FREDAG NU !

puss / E' ♥ god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar