torsdag 1 april 2010

23:10

det blev ingen gästbloggning för emelie.

men en annan gång får hon skriva här. tänkte att det var en perfekt timeing, eftersom vi inte umgås så mycket, så är det väll kul att mina vänner skriver också ? fast inte allt för ofta, utan då och då. JAG BESTÄMMER ! (haha!)
har nattat lill-kussen för 1 ½ timme sen ungefär. han lär sova bra nu ! han sover i en vanlig säng, för fullstora människor. han är då bara 4 år, eller 5 i år. haha. min favvo kille. innan jag kramade om honom och sa god natt, så sa han "älskar dig". så hiiiiiimla söt. vad jag älskar min kusin, eller mina kusiner. alla är lika underbara och söta. märks att jag älskar min släkt på alla sätt o vis.

ska sova nu, släkten kommer vid 10 och ska äta påsk frulle. myspys ! * vill inte se halvdöd ut imorgon, så natti natti nu !
(och förresten, lura alla nu innan det hinner bli den 2 april. ta något riktigt bra skämt, älskar sånt !)

puss / E'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar