torsdag 8 april 2010

HELT UNDERBART !!!! 23:21

SER JAG RÄTT ?!

NI ÄR SÅ SJUKT J*KLA UNDERBARA ! MIN RÄKNARE STÅR PÅ 40 STYCKEN, DET ÄR MER ÄN FÖRVÄNTAT PÅ BARA DEN HÄR DAGEN ! NI SKA VETA HUR GLAD JAG ÄR JUST NU, ATT NI TAR ER TID ATT LÄSA MIN BLOGG GÖR MIG SÅ HIMLA GLAD, TACK TILL ER ALLA SOM LÄSER MIN BLOGG, OCH JAG HOPPAS NI FORSÄTTER GÖRA DET. DET ÄR FÖR ER JAG BLOGGAR !

haha sorry men var helt enkelt tvungen att skriva ut all min glädje till mina underbara bloggläsare. tack verkligen för att ni läser min blogg. räknaren har gått upp & ner hela tiden, men nu på lovet har den ökat hur mycket som helst. ett nytt rekord helt enkelt, 40 STYCKEN ! UNDERBART !! visst, vissa kanske har mer än 40 stycken på sin räknare eller statistikmätare, men jag blir otroligt glad att ens EN går in och läser min blogg dagligen. ni fyller upp min dag, så är det bara ! * och all "beröm" över min blogg, att jag är duktig på att blogga osv, gör mig hur glad som helst. det kan jag gå runt med hela dagen & fortfarande känna mig hur lycklig dagen efter. det värmer mig så otroligt !! TACK IGEN !

träning gick faktiskt bra, bättre än förväntat. jag kunde stå, och mina knäskydd var hur bra som helst. har fortfarande bara ont på svullnaden som jag har på sidan av knät men det kunde man tydligen tejpa, så det inte alls gör lika ont, så det känns väldigt bra att jag kommer kunna prestera en hel del på cupen, vilket jag inte trodde först. jätteglad för de!

vad den här dagen slutade bra iallafall. 40 stycken besökare på bloggen idag, och träningen gick bättre än förväntat. det här kan jag sova gott på. och så är det örebro-cupen imorgon. so nice! det bara splitter glädje i mitt rum just nu, i hela mig ! det är tack vare er verkligen. kan vi försöka nå 50 besökare ? är jättenöjd över det som står på räknaren nu, men hur kul skulle det inte vara med ytterliggare en ökning på räknaren ?

uppdatering senare, puss / E'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar