tisdag 6 april 2010

stan med elin, ! 18:55

Hej allihopa !

precis kommit hem från en härlig dag i stan med elin. hur kul som helst, och ovanligt så fynda jag idag på dom 2 tröjorna som jag har lagt ut bild på. (eller koftorna). den vita är köpt på vero moda och den svarta är köpt på gina tricot. väldigt nöjd med dom eftersom det var rea på båda!

* den vita koftan; 260:- och sen 70 %, så det blev runt 78 kr.
* den svarta koftan; 249, men den var det rea på, så 99 kr.


jättenöjd med båda inköpen. det var rean det, och sen köpte jag solglasögon som ni har bild på längst upp, som sagt jag bjuder på den bilden (haha!). dom kosta 129:- och är köpt på MQ. köpte också en stooor väska till målvaktskläderna, och den kostade 299:- och är köpt på stadium. tyvärr ingen bild på den, glömsk som jag är. men det kommer nog hoppas jag. hmm, något mer ? jag tror det inte var så mycket mer, än den goda maten vi åt som lunch. vi åt på red chilli eftersom vi redan visste att det var riktigt fullt på spicy, så vi gick dit och där var det hur lungt som helst. riktigt skönt ! det var allt som blev köpt idag i stan. sitter här med elin nu, hon sover här inatt, skoj skoj ! hoppas ni får en forsatt trevlig dag, så hörs vi senare.

puss / E'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar