fredag 2 april 2010

23:51 3 olika bilder !














3 olika collage med lite blandat på. morgondagens planer, testade att göra det på bild istället för en massa text & också allt idag. påsk firandet med släkten, sakerna jag fick osv.. vill ni att jag ska göra såhär istället, än att jag skriver och berättar punkt för punkt vad jag ska göra, och vad man har fått osv ?

tyck gärna till, eller släng in en kommentar !
och också bilden med "sommaren 2010"; här får ni första bilden på mig med solglasögonen jag köpte i stockholm för en månad sen. och sen har jag hittat dom andra på en sida, som jag SKA beställa hem. frågor om sidan eller något annat, skriv i kommentarerna.

ska snart krypa ner i sängen, och imorgon ska jag vakna utvilad ! sköönt.
godnatt mina bloggläsare, puss / E'

blir snart en liiten ändring. ifrån puss / E' blir det till; peace%love / E'.
vi får se hur länge jag håller med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar