tisdag 13 april 2010

min dag! 17:38 ♥

Hej igen alla bloggläsare ;-)

det var inte så längesen jag skrev det förra inlägget, men tänkte hinna med så mycket som möjligt idag, eftersom jag snart ska äta & sen ta tag i läxorna som kommer minst ta 1 timme. så jag skriver lite om min dag, så det inte alls blir så stilla här på bloggen, inget jag gillar och det gör säker inte ni heller, har jag rätt ?

iallafall idag så var det skola, kort dag eftersom det är tisdag. vi hade musik på morgonen, vi ska göra en musik grupp så jag tog mig an att spela piano tillsammans med jon. vi rockade verkligen loss! och efter det så hade vi bild. det gick jättebra! jag och elin håller på med en till "affisch". så vi får se hur det här slutar. senare vart det lunch och sen spanska, som vi fick sluta ungefär 40 minuter tidigare pga att datorerna på skolan inte funkade, eller det var något fel på internet, så det var bara att kila hemåt då. jag och elin gick hem i den hääärliga varma solen, den värmde verkligen på idag, så det var jätteskönt. vi pratade lite hemlisar inför sara's födelsedag ♥ ingenting jag tar här & nu eftersom jag antar att hon läser bloggen, så inget smart ställe att berätta på.

hmm, det var nog inte så mycket mer. ja, och sen var vi ute och sprang med det vet ni förlängesen om. mera bloggning idag ska det bli, 1 inlägg till iallafall hoppas jag. sköt om er, och ha en riktigt bra kväll.

dating in the dark ikväll, puss / E' ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar