torsdag 8 april 2010

good night ! 00:43

som ni ser på det inlägget nedanför så står tiden på 23:59, exakt innan räknaren ställdes om till 0 igen. hann precis se, och det hann öka med 2 stycken personer till. så 42 är rekordet, tack ännu en gång! imorgon tänkte jag snabbt ta kort på min packning, och min outfit, även om den kommer vara ganska tråkig men kanske lite rolig att endå lägga ut en outfit-bild som jag inte har gjort på bra länge. vad sägs om det alla bloggläsare ? * låter det som en bra idé ?

ska faktiskt krypa ner i sängen nu, f*n nu glömde jag halstabletterna nere, not so good ! får klunka vatten då, för att hålla halsen blöt. inge ont i halsen imorgon HOPPAS JAG ! ska handla lite med pappa imorgon också inför örebro cupen, men ska hinna blogga MINST 1 inlägg, förmodar att det kan bli upp till 3, beror på hur snälla ni är. haha ! nejdå, jag skoja bara. självklart ska jag lägga ut så mycket jag kan innan jag drar. eftersom det blir ett "uppehåll" på cirka 2 dagar. men hoppas ni har koll på när jag är tillbaka här igen. när jag kommer hem, är lovet slut. sista lovdagen imorgon, NJUTA SKA JAG !

god natt alla bloggläsare, puss / E'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar