söndag 4 april 2010

natti ! 23:45

har lånat syster's data hela kvällen nu, älskar spotify, så det är därför datan har varit som min. hon och jocke kom nyss hem så ska gå till min laptop, och forsätta. jocke frågade mig nyss om jag ville ha spotify ? gissa om jag blev GLAD ?! :-D
wihoo, så det blir fixat imorgon, sen ska lite annat fixas på datan, lite skydd osv.. inget för mig, så det får pappa fixa. min data ska få en riktig makeover imorgon, haha ! ska sova strax, puss / E'

GODNATT ! tack till er alla som läser min blogg. räknaren är uppe i 22 stycken. det går upp och ner hela tiden, men det är jättekul att nya människor läser min blogg, vissa människor som jag inte alls pratar med, berättar sen att jag är jätteduktig på att blogga. hemskt kul att höra !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar