torsdag 1 april 2010

18:05 PÅSKLOV !

PÅSKLOV ÄNTLIGEN !!

härligt med lov, eller hur mina bloggläsare ? dagen för mig har varit helt okej. emelie sitter här brevid mig, längesen vi umgicks. så det var allt på tiden. ja, innan vi satt här hos mig så har vi hunnit åkt till ica och handlat lite smått & gott. jag har små handlat lite, en ny tandborste till mig som verkligen behövdes & hudlotion till mig. fick reda på senare att mamma också har köpt haha! tokigt det kan bli, men nu har man så man klarar sig. alltid bra det !

hmm, något mer ? skolan idag var seg & lång. dom 2 sista lektionerna var med evelina, så självklart gick det segt. okej, nu var jag lite dum, men det är nästan så det är. jaja nog om det. imorgon kommer släkten ifrån mamma's sida, så ska bli riktigt kul. zacke sover här inatt också, myspys! min lilla favvo kille * hoppas ni får en riktigt bra dag, så skriver nog jag mera ikväll.
puss / E'

emelie kanske gästbloggar senare,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar