onsdag 7 april 2010

halvt sjuk.. 15:30














En halv sjukling som skriver i bloggen idag !

ja precis som övertexten lyder, så är jag halvt sjuk. ingen feber eller så men är påväg till en riktig förskylning. så trist, nu när det BARA är 2 dagar kvar till örebro cupen. mitt huvud värker då och då, och jag är allmänt hängig och seg. inte alls kul. elin drog också för en stund sen. vi har haft en jättemysig förmiddag & eftermiddag. vi har varit ute och gått sammanlagt i 1,5 timme. bara gått & pratat om massor. hur mysigt som helst ! och chica fick sig också en liten promenad på 20 minuter, innan vi drog på en lång promenad. kunde ha tagit med chica då, men glömde av det (haha!). bra för mig. så ska väll skriva klart det här inlägget och sen krypa ner i min soffa och glo på en film. har varit ute och tagit massor med luft, så ute har jag varit tillräckligt idag. justja, jag och elin gick förbi åsby idag också och köpte en varsin piggelin, *mums*. isglass är alltid bra för förskylning, och det var ett bra tag sen jag åt piggelin så det var allt på tiden !

emelie smsade mig för ett tag sen om vi kunde hitta på något, eftersom båda är upptagna i veckan utom idag. vi umgås inte alls lika mycket som vanligt, vilket är väldigt synd, så vi får se hur det blir med det. orkar jag ? (menar med min förskylning). jag som vill umgås med henne, ska nog allt göra det lite senare.

(bilden är tagen idag, ifrån emily's sjukan). haha!

puss / E'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar