torsdag 8 april 2010

örebro imorgon !! 12:36













en liten collagebild som jag har fixat lite snabbt sådär. ville ha något med laget idag på bloggen eftersom vi drar imorgon till ÖREBRO. jag är huuur glad som helst, jag bara längtar ! min dag ser ut att vara lugn, kanske tur det eftersom vi ska iväg imorgon. jag snuvar hur mycket som helst, och jag vet inte alls hur min hals kommer vara med än så länge så har jag INTE ont i halsen. jag drack så pass mycket olika kurer igår så det kom aldrig, och det ska aldrig få komma heller. hoppas på det bästa helt enkelt. packningen startar jag med imorgon eftersom vi drar ganska sent. det jag ska göra är att kolla väskor, vilka jag ska ha. kom fram till att 3 stycken väskor ska med mig. haha mycket man ska ha med sig ! nej, men såhär ligger det till för er som vill veta; 1 väska för målvaktskläderna, 1 väska för nattsaker, & en liten väska för dusch-saker och så, eftersom vi duschar förmodligen direkt efter match, och då vill man inte direkt ha med sig STÖRSTA väskan, som man också har andra saker i. för mycket saker helt enkelt, inget som jag gillar. så ska kolla upp det där.

har funderat länge på att byta blogg, och jag hoppas verkligen inte att jag ska förlora läsare pga det. men jag är inte helt säker. har sett jättemånga som har bloggplatsen, webblogg, och finest. vi får se hur jag gör. kanske stannar kvar här, blogspot är enkelt och bra !

ska värma en VARM kopp med te & honung. och sen krypa ner i soffan och kolla om det finns något bra på tv:n. bara slappa ! ska hinna med en liiten promenad med chica också på dagen. träning ikväll också, ska testa stå. inga skott eller så, utan testa mina nya knäskydd. berättar självklart sen hur det gick !

puss / E'

(eftersom jag befinner mig i örebro hela helgen, så blir det ingen bloggning förän söndag KANSKE). beror på när jag kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar