onsdag 7 april 2010

börjar jag bli bättre ?! 22:02

känner mig fortfarande hängig och seg, och det känns inte alls som jag har varit närvarande på jorden idag. haha nej gud vad det där lät, men det känns som om jag har varit i min egna lilla värld idag. helt borta, seg & hängig är det som jag har varit idag. jag har klunkat 2 muggar varm blåbärssaft, och en kopp te och massor med vatten & justja, halstabletter har jag ätit på i princip hela tiden. bra gjort av mig, men inte känner mig sig bättre för de! i mina öron låter jag förskyld, men när jag pratar till andra så låter jag ingenting ? det tycker jag är jättekonstigt, att man hör sig själv att man är förskyld men inte den man pratar till;
har det blivit så för er också alla bloggläsare ?

nog om min förskylning & hur jag mår så kanske man ska gå över till något som har hänt under dagen idag. berättade tidigare att jag inte alls var pigg för att hitta på något med någon idag, men med emelie så vill jag verkligen, dels för att vi inte har umgåtts på länge & sen har vi så himla kul när vi väl är. vi spenderade dom timmarna vi var; vid datan & ute. vi åkte på mina inlines, som har legat och skräpat i garaget i flera år, och det var även stl: 39, min storlek så det passa. ja, nu vet ni min sko storlek också (haha!). det gick hur bra som helst för både mig och emelie, videosar & bilder kommer. har tagit in bilder hur mycket som helst idag & igår. och kabeln är nere också, så ska ta mig ner kanske imorgon, eller jag måste endå ner och fixa mig inför natten sen endå. om ni har tur så hänger den med.

uppdatering mer idag, om jag inte somnar här. puss / E'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar