onsdag 2 september 2009

19:37

herregud vad dagarna går :( förlåt för jag inte har lagt ut nått inlägg förän igår morse !!
men iallafall var det en vanlig jobbig skoldag igår :D hade hemkunskap som nästan var det allra roligaste ;) jag & sara blev :D:D och idag så var det låång dag också ! men missade matten eftersom jag skulle gå till vårdcentralen och ta en havrix spruta ;) och för er som inte vet vad det är så är det en spruta man måste ta för att åka till vissa länder som Thailand exempelvis ! så man inte blir sjuk där ! så nu är det gjort ;) efter skolan åkte jag hem med bussen :) när jag kom hem möttes jag av min haltande mamma :( hon hade tydligen gjort illa sig på jobbet så nu haltar hon stackarn :(<3 ska pyssla om henne sen ! sen kom robban på besök en lite stund :D sen var klockan redan halv 5 och jag skulle vara i kanzowska vid 5 ! Upppsss ! så snabbt i med kläderna och iväg på cykeln och cykla iväg ;) men jag hann ! :D tur det ! träningen gick sådär idag :/ kände inte att jag var riktigt på hugget menmen, nu måste jag ta tag i läxorna :D puss E'

1 kommentar:

  1. va lite fel på min blogg, nu funkar den igen. Gå in och rösta på frågan i tävlingen och vinn en länking, läs mer på min blogg. Kram :)

    SvaraRadera