måndag 31 augusti 2009

07:11

god morgon alla läsare !! jaha, så nu var det en ny dag med nya möjligheter alltså ;)
låång dag för mig idag ! men det är tur att hemkunskapen är så lång och att den är sist !
har redan gjort klart lite läxor som ska in denhär veckan och nästa vecka !
efter skolan blir det att möta pappa och köpa knäskydd till mig som målvakt ;)
dom jag hade var för stora och det gjorde bara mer och mer ont :/
hade träning igår och det gick skapligt bra ! kunde ha gått bättre :D
så funderar på att gå på målvaktsträningen imorgon :) vi får se ! jag skriver mera sen :)
och nu när jag har kommit med nya frågor så är det väll kul att få svar också !
men nu ska jag snart gå till bussen, ha en bra tisdag ! puss E'

4 kommentarer:

  1. Jag tycker att du ska gå på målvaktsträningen :D <3
    Du är jätte bra gummsan! <3
    Men man kan ju alltid bli bättre haha (: <3
    Men du är gryymt bra som målvakt Emily :D <3

    SvaraRadera
  2. RÖSTA I MIN UNDERSÖKNING :)
    har också skrivit om hur man skaffar kategorier.

    SvaraRadera
  3. Till KarinSellén: Tack gumman, jag tror det blir så (: måste ju lära mig lite mera nu innan matcherna sätter igång, och tack för du läser min blogg gumman :) <3

    E.berglund: hah okej, kolla min direkt då ;)

    SvaraRadera
  4. Ny undersökning på min blogg svara:)
    KarinSelleen.blogspot.com
    Älskar dej gumman <3

    SvaraRadera