lördag 5 september 2009

22:20 ! bilder kommer imorgon..

som sagt bilder kommer imorgon hoppas jag :) så får ni se hur duktig vilma har varit :D
dagen har varit lugn & skön ! ;) imorgon åker brudarna runt halv 2 ! vilma ska på nå kalas !
så ska fixa hennes hår :) prinsesskalas så hon ska väll antagligen vara lika fin som en prinsessa ? :) jag hoppas nån blir fotograf imorn när jag fixar henne så jag ens kan lägga ut på bloggen ! imorgon blir det mest en softdag :* har ju haft mina små troll här hela helgen och gått upp tidigt ! men nån nytta måste jag göra ! läxorna ska jag sitta med för det mesta ! så dom blir klara ! min uppsats är klar till svenskan ! och nu ska jag bara läsa fysik, hemkunskap & engelska-glosor ! lite i taget ! jag ska nog snart krypa ner i sängen och sova ! tidig morgon säkert imorgon också :/ god natt ! puss E'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar