torsdag 17 september 2009

07:22 ! västerås med klassen

god morning everyone ! västerås med hela klassen idag då ! ska bli så kul, och se vad vi ska hitta på för skoj ! en timme får vi gå runt i stan och kika runt om vi vill ! och sen om man ska med bussen hem med nåra i klassen så får man shoppa en timme, men dom som stannar kvar åker hem när dom vill ! men jag ska möta upp hanna vid ica när jag kommer tillbaka ! hon ska sova här idag :D så kul vi ska ha ! jag som egentligen inte ska shoppa alls men det är bara liite :

* ett hårband jag kan ha när jag tränar / matchar innebandyn !
* lite godis till helgen, och det finns ett ställe där det är billigt !
* och så tänkte väl jag och mina 3 andra tjejer äta på donken eftersom vi
får en baguette och juice ! kanske blir mätt på det, men vi får se !!

hoppas dagen blir mer än roligt :D ha en bra fredag ! och egentligen FREDAG ? :o
tiden går fort när man har roligt, puss E'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar