lördag 19 september 2009

09:49, träningsmatch & hanna <3!


god morgon alla pigga ! kvällen/natten var helt underbar ! på morgonen cykla jag till terminalen och vänta på bussen där ! när vi var framme i stan fick vi uppgifter att göra i grupp ! gjorde alla :D sen shoppa jag litegrann innan jag skulle hem vid halv 2 med bussen ! för det var nåra fler som skulle med också :D ! när jag var i hallsta igen mötte hanna mig :D och vi gick in och handla grejer till kvällen. det blev : chips,dricka & lite annan smått & gott ! mötte på mami också så hon kunde betala allt samtidigt ! maten blev 2 goda pizzor ! vid 8 började idol så vi fastna vid tv:n ett bra tag för efter var det kändisdjungeln ! hade aldrig sett det så det var på tiden ! sen upp och snacka ett bra tag, sen somna båda utan att nån av oss märkte det ! hahaha :'D vaknade runt halv 10 och är så JÄKLA nervös inför träningsmatchen idag ! även fast det är en träningsmatch så spelar det liksom ingen roll om vi förlorar med 20-0 utan det är som en träning inför alla matcher vi ska spela sen i serien ! ha en bra lördag så skriver jag sen hur allt gick ! vi får se om jag sover hos nån idag, :) det återstår och se ! puss E'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar