måndag 21 september 2009

träning :) ! 16:18

tjennnnaa !! hemma för längesen men hade bara lust att skriva förän nu ! rätt knasigt .. skolan har varit helt okej ! fick tillbaka förhör från spanskan och jag tror jag fick VG eftersom jag fick bara 2 fel ! menmen, franklin skriver bara upp till G ! konstigt ! sprang 5:an med ida idag på gympan ! (; vi klara hela ! vi är kiiing sötan ! och jag fick bättre tid än förra gången ! jag fick 2 minuter bättre än förra gången * hade 31 minuter på en halv mil ! men nu blev det 29 min ! jäklar vad jag ska förbättra det hehehe ! aja, nu är det träning som gäller, ska bli så kul att köra igen efter träningsmatchen i lördags och när jag tog straffen :'D fortfarande så glad ! och mina älskade vänner påminner mig att jag var så jäkla glad ! blir så glad när dom tar upp det ! :D jag älskar er ! puss E'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar