onsdag 23 september 2009

studiedag imorgon + bilden är från klassresan-08 !<3



jag har så många bilder jag bara helst av allt skulle vilja lägga upp för jag saknar allt som var förut ! men det blir för mkt då ! bilden jag har nu är från klassresan förra året ! och ja det är jag längst ner ! jag försöker komma upp till dom där uppe vilket går som det går ! jag kom inte upp haha ! skolan var helt okej idag, seg dag ! hade nästan inte sovit nå inatt alls :( jag var så jäkla trött hela dan ! på engelskan skulle man skriva uppsats ! jag skrev nästan 2 sidor på en lektion och är inte klar än, och på svenskan skrev jag ungefär 2 sidor också ! kramp i handen ? japp kan man lungt säga ! och alla rätt på spanskan :D är man kiing eller ? hoppas det gick bra för alla andra också :'D ska kika på kändisdjungeln och slappa ! var på målvaktsträning idag också :D gick superbra ! studiedag imorn så jäkla sooooffft *
puss E'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar