onsdag 9 september 2009

07:08

god morgon alla pigga läsare ! eftersom jag skriver oftast på morgonerna beror det på att jag har mer tid att skriva nu än senare eftersom det kan bli nya läxor som man gärna vill sätta sig ner med i lugn & ro ! men nu är det inte så stressigt med läxor ! jag gjorde en svenska läxa igår vilket jag glömde berätta ;) men det är helt klar ! pappa fick sätta sig ner och läsa den och han trodde jag hade tagit texten från en internet-sida, men det var ju inte så ! jag har skrivit 4 papper rakt av på mindre än 1 timme igår :D och spanska glosorna kan jag också :D dom ska in nästa vecka det med ;) dagen blir att ta det lungt om inte att plugga lite spanska ändå ;) eller no, hemkunskap ! jonna hänger med hem hit idag, så vi hittar antagligen på nått kul ! senare ikväll blir det träning med mina tjejor :D puss E'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar