lördag 5 september 2009

vilma har tagit hål i öronen :D 18:51

hejsan alla bloggare :) morgonen började det med att man blev väckt klockan 7 av sina kusiner :( inte alls roligt ! och dom forsatt att låta så vad skulle jag göra ? så jag satt och prata med dom och kika runt på örhängen på internet eftersom vilma hade tänkt till om hon skulle ta hål i öronen idag :D jag satt på tv:n och kolla runt lite på internet :) vi gick ner efter ett tag och åt en god frukost ! fixa iordning oss och planera inför dagen ;) vad vi skulle göra ! först skulle vi åka in på marknaden i kolbäck, men den var så trist ! sen till hallsta för att kika på nå ställe som man kunde ta hål i öronen ! men det var lördagstängt ! så vi åkte in till stan för att ta hål för vilma hade äntligen bestämt sig och det sluta med att hon tjata om det istället haha :D sötnos ! men det blev brevid bion :) hon är jätteduktig ! hon tog jag hos också ! fast det var min tredje hål ! :) hungriga magar efter det ! så vi stanna på saffets ! jag beställde nachosmeny ! jättegott ! sen hemåt, och precis när vi kom hem ringde mormor, så vi åkte direkt till henne & fika ! fixa lite manikyr på amanda :D sen hem & äta och sätta sig vid datan och planera present till bella & tessan med eve :D vi får se vad vi kommer fram till ;) nu ska jag slänga i mina söta kusiner i badkaret :D bilder kommer sen, puss E'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar