onsdag 9 september 2009

18:54

tjena allihopa ! tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg nu om dagen !
dagen i skolan har varit helt okej ! alltid lika roligt med min grupp, och dagen gick foort :'D
på engelska förhöret satt vi i grupper, och den som kunde fick gå upp och skriva på tavlan ! jag gick upp 4 gånger och hade rätt alla gånger ! eftersom det var flera som gick upp i det laget jag var i ! man måste ju visa att man kan :D ingen målvaktsträning idag eftersom jag hade läxor som jag var tvungen att göra, ! men träning imorn och då jäklar :D nästa målvaktsträning ska jag gå på ! och måste ut och springa nån dag nu, känner det väldigt mycket he-he ! dammsuga hela mellanvåningen ! pappa bad mig göra det, ! vi måste hjälpas åt här hemma, ! och mamma kommer hem från riga imorn :D saknar henne lite faktiskt ! <3 men nu ska jag gå ner och käka lite pyttipanna mummaa ! :) skriver ett inlägg imorgon :) och man får inte glömma IDOL idag :D:D:D:D puss E'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar