lördag 19 september 2009

förlust men en straff som jag skulle ta..

träningsmatch mot uppsala och det blev förlust men vi var as bra endå :D jag tror det blev 6-3eller nått sånt :D men det var en nyttig och bra match för oss inför nästa helg där det både är en match på lördag och söndag :D lördag-borta match mot sura. söndag-hemma match mot skälby ! jag är så nöjd med min insats och alla andras :D och jag tog en straff :'o bella kommer springande till mig och säger "det är straff" jag ba : vaa ? :O och bella börja förklara hur jag skulle göra och bara stressa som tusan på henne så hon tappa kontrollen ! jag hoppa ut och gjorde mig stoor och vem tog bollen ? (A) fyfan vad jag skaka efteråt ! vi hade inte ens tränat på straffar på träningen ! kanske 1-2 gånger haha :'D jag älskar er tjejer och SKITBRA spelat ! puss E'

4 kommentarer:

  1. du ver grym emily, jag satt typ och skaka unde hela matchen, var så himla nervös!
    och straffen det var så sjukt bra gumman<3
    jag tycker vi spelade skit bra ändå <3
    det blev 6-3:)<333
    älkskar er(L)

    SvaraRadera
  2. du var helt grym rosanna !
    du var fan nära och göra ett mål ! <3
    haha vad tror du jag gjorde då? :o
    jag skaka som fasen under hela period 2 och 3 :D hahahah ! haha ska ändra :D jag visste inte på ett ungefär hur mycket det blev ! <3 och jag älskar er som tusan :)<33

    SvaraRadera
  3. haha de e bra (L)
    jaa gud ja, men även fast vi förlora tycker jag att det var en bra match <3
    är det match på lördag och söndág? :O<333

    SvaraRadera
  4. japp :D<3
    lördag-sura borta match
    söndag-skälby hemma match :D<3
    älskar er <333

    SvaraRadera