torsdag 24 september 2009

10:26. Mycket att göra på en ledig dag...

god morgon ! vaknade för 2 timmar ungefär.. men jag har pluggat som en tok sen dess.. vad jag är duktig :D det som är klart är :

*Gemensamma uppg & enskild uppg.
*Artikel.
*Jag har läst lite i fysikboken också och ska läsa lite i hemkunskapen med.. Bara en sida !

Vad duktig jag är ! :D ska fixa mig lite och så ! runt 1 ska jag möta faria vid susanne & åsa ! ska fråga om prao plats till henne där. Jag fick praoa där så nu ska vi fråga om hon får praoa med mig ! Hoppas hopppas ! skriver sen hur det blev. Har lite att göra idag även fast jag är ledig. Jag ska hinna med :

* Ta en promenad med Chica.
* Plocka undan här hemma.
* Fixa i Bamse's bur

det fixar jag ;-) imorgon blir det min söta ida !
lördag blir det tessan här och match (första seriematchen)och på söndag tränignsmatch mot skälby :* längtar som fasen ! puss E'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar