onsdag 16 september 2009

19:53



en dag fullspäckat med lektioner ! hade ungefär 45 min rast vilket är väldigt stressande när det är mycket folk i matsalen men idag var det inte alls farligt :D så vi fick plats direkt ! och sen drog vi till trollebo en liten stund ! prata med elin's lillesyrra alexandra :)! sen tillbaka till skolan och ha 3 lektioner till, good ! men sen hem med bussen ! och direkt fixa sig och äta inför träningen ! cykla dit och det var otroligt jobbigt men kul :'D sen kom pappa och hämta mig som tur va så slapp jag åka i regn enda hem till näs :o hoppa in i en varm dusch sen ! såå skööönt ! och nu sitter jag här och tittar på tv, och har nyss kikat på linn's låt på idol som ni också kan kolla på ! länken nedanför ! ska kolla lite läxor nu ! tror inte jag har nå :) puss E'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar