lördag 10 oktober 2009

match=förlust :(













helluu bloggen (: kom nyss hem från matchen mot per-ols.. vilket spännande match egentligen ! vi låg under med 3-0 i första perioden.. och kom igång i andra så det blev 4-3 och sen 4-4 och sen kom dom med 5-4 tror jag det blev, och sen i sista skulle vi ta ut all ork ! då tagga vi verkligen vilket vi skulle ha gjort enda sen i början.. 15 sekunder kvar på sista och det står 5-5 blir det ett mål till dom.. det sög verkligen ! och jag blev så besviken och alla var så arga och sura eftersom motståndarlaget spela fult och ingen var på topp idag utom kanske 3-4 st ! nu ska jag träna fullt ut den här veckan.. min förskyldningen är bättre nu så nu jäklar :D ! vi kör järnet på lördag tjejer mot IFK kumla..
nu blir det att plugga :

* musik-prov
* engelskan
* no-provet
* och teknik pappret ska vara klart !


har en del att göra med läxorna.. så ska kolla lite i bilddagboken och sen sätta mig ner och plugga.. bra spelat idag endå tjejer (y) älskar er !
och grattis killar ! vann med 7-1 trorja ! super bra ! puss / E'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar