tisdag 27 oktober 2009

13:21

ännu en ny dag av det härliga lovet.. vaknade halv 12 idag :o inte likt mig ! men är det lov så ska man sova ut det mesta ! måste ju samla krafter tills veckan som kommer då skolan börjar igen.. dagens planer idag är att ta en promenad med chica, tvätta kläder, plocka undan lite i mitt rum och bädda sängen. tvättar killarna's träningsvästar nu.. eller dom hänger på tork och nu tvättar jag våra träningsvästar.. usch dom luktar inte gott och igår kom bosse med deras västar efter deras träning ! så gott dom lukta eller inte , ! när tvätta dom deras sist ! haha, så jag är snäll nog att tvätta deras så slipper killarna klaga mer på att dom luktar äckligt vilket dom har gjort flera gånger.. ikväll blir det träning med 2 tjejer som är "sveriges bästa innebandyspelare". ska stå i mål tänkte jag, även fast jag hade en fundering över att spela ute.. men man kanske lär sig mycket på den 2 timmars träningen vi har med dom.. som en tjejkväll är det fast på plan och spela lite ! ska bli superkul ! duschar där och direkt hem till moster & tjejerna.. ska vara barnvakt tills imorgon så slipper dom gå på fritids.. mami kommer och hämtar upp oss sen drar vi in till stan och shoppar loss lite.. lägger ut bilder sen på skorna jag har köpt och om jag har köpt nå mer .. nu ska jag kolla om tvätten är klar.. puss / E'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar