onsdag 7 oktober 2009

16:46.. förskyld..













helluu (; kom hem för cirka en timme hem från skolan ! long day.. och jag är dunder förskyld verkligen :/ vilket innebär att jag inte tränar målvaktsträningen idag.. bättre att vila sig och vara med på matchen i helgen * det är mkt bättre & dom behöver mig så ska vila upp mig med ett varmt bad och levande ljus trorja ! det har blivit så ofta nu men det är jättebra att krypa ner i ett varmt bad när man är förskyld ! sen blir der myys med familjen (: har 5 olika mappar här hemma med läxor :o matte-prov på fredag ! bara att plugga på och så flera andra nästa vecka ! och jag fick ett ½ poäng ifrån MVG idag på spanskan.. men MVG- blir det iaf ! mycket nöjd ;-) även fast man blev lite irreterad över den lilla halva poängen.. och så fick jag tillbaka min "bildanalys" på svenskan av cecilia och jag fick "mycket bra!" :) soo happpy :D:D ha en bra dag puss / E'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar