torsdag 29 oktober 2009

11:36

hellojsan ! en härlig dag har man framför sig. ska åka till gustavsvik med ida och hennes familj och bara ha kul där .. vet inte alls när vi kommer hem så får se om det blir något med bloggande då.. jag kanske är helt slut, jag vet inte .. har hängt upp tvätten jag tvätta igår kväll. så nu får den torka ! tvättade mina träningsaker som inte alls luktar så gott efter ett fys-pass igår.. har så ont i min vänstra fot. den där knölen på sidan av foten gör jätteont menmen, lite bad på det blir det perfekt ;) och ida som ska lära mig att åka "toaletten" fyfan vad läskigt :o men hon får försöka få upp mig på den där.. har ni åkt den ? ;) hur är den ? och bästa elin fyller år idag ! GRATTIS ! äntligen 14 nudå.. <3 och imorgon ska man till mimmi och sova över där. JIPPI ! :D bara moffa godis eller hur ? ;) ska fixa mat nu sen drar jag ! ha en bra dag puss / E'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar