söndag 11 oktober 2009

14:05

tjollahopp ;-) satt mig vid datan nu eftersom jag hade en hel del att göra innan jag ville sätta mig här och låta timmarna bara rulla på ! har hunnit med en del idag !

* gå ut med chica (45 min) ! mycket duktigt av mig *
* gjort mina läxor och pluggat inför proven (musik & no)
* rensat hela min garderob ! samlade ihop 3 ½ påsar ! och stora var dom !
* städat mitt rum

ja som sagt en hel del ! och jag har bara kvar bamse's bur nu :D sen är jag klar med det jag ska vara klar med ! jag ska ner och äta nått gott nu ! bara jag och syster hemma så får laga något smaskigt till oss två ;)

ha en bra dag puss / E'

2 kommentarer:

  1. Jag kan få lite kläder som inte passar på dej längre hehe (a) <3

    SvaraRadera
  2. hahahha jadå :D
    bara att komma hit sen och pröva :D
    vad har du för storlek ?:D

    SvaraRadera