lördag 24 oktober 2009

12:48

idag funkar bloggen ÄNTLIGEN (: en skitbra kväll igår ! så kul att dansa av sig med dom bästa verkligen. bra musik oftast och alla var på topp.. måste bara bli flera såna kvällar.. galakväll var också igår och fick träffa melissa och massa andra.. så kuul. jag,hannah&emelie drog hem till hannah och fixa kläder till henne och sen till emelie och åt .. runt 9 drog vi till forum där skoldansen var. haha så otroligt skööna killar.. hahaha 3 killar var utanför skoldansen.. så klockrena verkligen ! en minnesvärd kväll :* har nyss gått 40 min med chica i det härliga höstvädret. det enda som är kvar nu innan jag drar till elin är :

* städa bamse's bur
* plocka undan i mitt rum
* föra över bilder från mobilen
* packa klart min väska till imorgon då vi har match
* åka till lidl och handla till kvällen

lördagsmys med bästa ! kanske lägger ut ett till inlägg precis innan jag drar !

ciaooo puss / E'

6 kommentarer:

  1. I morse så smsade en av dom och sa att vi inte skulle berätta det som hände igår ;P

    SvaraRadera
  2. jag fixade till texten nu ;P<3

    SvaraRadera
  3. det har vart nå konstigt så jag har itne sett när du skrviti nya inlägg förens nu:O

    SvaraRadera
  4. konstigt :o
    hoppas det funkar nu (:<3

    SvaraRadera
  5. svara gärna på min fråga på bloggen :D

    SvaraRadera