fredag 16 oktober 2009

18:38

vilket trist väder.. tror en del håller med mig !
aja dagen började som vanligt med skolan såklart !
hade no-prov och det gick bra :D! hoppas på ett G minst iaf ;)
sen gick jag i regnet till sportringen och skulle köpa målvaktshandskar men tror man att dom har det då? nej såklart inte.. så jag vet inte hur jag ska klara mig tills imorgon, måste tok leta här hemma.. men jag hittar dom endå så inte ! åååhh får panik snart ! när jag kom hem gick jag ut med chica (y) kul när det regnar !! eller inte.. sen städa undan lite här hemma och kolla på top model ! har precis kollat runt alla 38 vänner på bdb som hade lagt upp bilder.. rätt segt men nu är det klart och bilder är också där nu ! toppen, ska gå ner och baka efterätten tills imorn ;) LÄNGTAR SÅ ! TJEJKVÄLL & MATCH :D ! kan det bli bättre ? inte i närheten :*

fredagsmys=idol ! puss / E'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar