måndag 26 oktober 2009

22:38

ingen uppdatering för dagen för än nu, men full rulle hela dagen.
dagen började med att sara smsade och så.. sluta med att vi ville hitta på nå..
men jag var tvungen att åka till susanne&åsa för att fylla in en lapp som hon som tar hand om praoen ska ha.. så nu är det klart ! men aja iallafall sara följde med mig snällt nog * och sen drog vi hem till mig och tände ljus och moffa chips & kolla på "bäst i sverige". verkligen en gammal klassiker som man inte tröttnar på. träning senare och det gick mycket bra ! och jag har lärt mig en ny sak av micke idag ! jonglera med 3 innebandybollar !! jag kan det nu .. han blev nästan chockad över hur bra jag var på första gången.. han hade fått suttit och gjort det flera gånger innan han fixa det. jättekul iallafall ! och jag som putta in karin halvägs in i duschen idag före träningen ! sluta med att hennes hår blev blött, och hon som ska ge igen ! haha , lycka till gumman ;d och nu sitter jag i sängen med en vetekudde på magen.. min mage mår inge bra idag så vetekudden är perfekt ;* ska kolla igenom lite bloggar och bilddagböcker sen ska jag sova ! imorgon blir det att ha träning med sveriges bästa innebandyspelare.. som en tjejkväll. står i mål då och förmodligen lära mig mer nytt.. berättar mera imorgon, ciaaoo puss / E'

2 kommentarer: