fredag 28 augusti 2009

17:16





jag ville bara berätta lite kort om dagen i skolan :D började runt 8 idag med so ! fick reda på vilka man skulle sitta brevid. och det blev att jag & jacob sitter vid varandra när det är 2 bänkar.. sen i vissa salar är det 3 platser på en bänk så då blir det tobbe också ! hahaah very good ! har inte tröttnat på båda redan, :) sen hade vi matte & engelska :D och lunch emellan ! och fotografering hann vi också med ;) usch, vill inte alls se sen !! känner att det inte blev så bra som jag tänkte mig ! haha fick stå mellan danne & felicia :) vi får se om jag orkar med 40-års skivan idag ! jag skriver mera senare om jag inte åker, puss E'

2 kommentarer:

  1. hahah fan vad söta alla är!

    SvaraRadera
  2. hahah visst är vi ! :D
    haha, jag saknar hela klassen som tusan :D:D
    vi var dom bästa verkligen !<3

    SvaraRadera