lördag 29 augusti 2009

22:53

dagen blev hur rolig som helst :D jag,mamma,jonna,ann & emelie drog in till tuna park :D ingen tråkig stund med dom inte ! så vi gick in i olika affärer och kika runt ;) jag hitta ingenting, eller hittar gör man väll jämt men jag behövde inget så krisigt iallafall ! bara skönt att gå runt och kolla med brudarna ;) jonna köpte lite kläder och emelie köpte ingenting ;) vi åt mat också, ! jonna beställde in en pastasallad med kyckling och emelie en räkmacka och jag en varm macka med parma :D mums !! det blev lite godis jag shoppade tillslut ;) var så sugen så var tvungen att köpa lite ! sen hem och vänta på att tessan skulle komma :D nu är hon här och ska sova hos mig ;D har kollat på michael jackson på tv:n idag :D åååh, så fint han hade & han är snyggast ! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar