torsdag 27 augusti 2009

godnatt ! 21:20

som vanligt nudå, lektionerna började idag :/ men det var inte så himla jobbigt haha !
vi skulle ha hemkunskap trodde vi men tydligen inte, så fick 2 timmars håltimme (y) jippi !
så jag,elin,elin & sara åkte till OK och pumpa luft i mina cykeldäck haha ! rolig håltimme !
sen så tillbaka till skolan och hade teknik med krister ! slutade en kvart tidigare, och sen fick jag
& elin j reda på att vi inte ska ha SO så vi sluta typ 1 :D:D so good ! åkte hem och slappa, sen cykla ner till träningen och alla tjejer som läser bra spelat ( alla i laget ) . det gick bra för mig med, men jag ska köpa nya knäskydd på tisdag ev :D för erika's som jag har nu är för stora så det blir inge bra! nu ska jag sova, var tvungen att lägga in ett inlägg, puss E' och godnatt !

jag vet att jag inte har lagt ut så många bilder som önskat men jag lägger ut när nått
roligt händer ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar