söndag 23 augusti 2009

17:37

hej alla bloggare och läsare ! eftersom min data är så himla krånglig att kunna printa med så får jag göra såhär med mina frågor som är slut röstade om man säger !!

Är min blogg rolig att läsa ?

Ja=10
Nej=5

Om du fick välja vad som helst som jag skulle kunna använda mer av, vad skulle det vara ?

Bilder= 5
Videoklipp=2
Texter=1
Allt=3

Tjej eller kille ?

Tjej= 6
Kille= 3

Tack till er som röstade och läser min blogg :) jättekul att verkligen se att nåra iallafall läser den ! Det jag kommer göra nu är att använda mer av bilder eftersom den blev mest röstad av att jag skulle kunna använda mer av ! Nu när skolan och allt börjar så blir det inte så mycket sittandet vid bloggandet ! Men vid närmsta datan vart jag än är så ska jag skriva nått kort inlägg så jag inte glömmer allt nu ! :D Nya frågor kommer komma :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar